خودمونی!

همه چی!

خودمونی!

همه چی!

موراتی: کار مورینیو در اینترمیلان تمام شده است

موراتی: کار مورینیو در اینترمیلان تمام شده است
تهران - رییس باشگاه فوتبال اینترمیلان ایتالیا پس از سومین قهرمانی تیمش در این فصل اعلام کرد که کار "خوزه مورینیو" در این تیم تمام شده است.
 
به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری رسمی ایتالیا (آنسا)، "ماسیمو موراتی" گفت: مورینیو ظاهرا تصمیم خود را مبنی بر پذیرش سرمربیگری تیم ئال مادرید اسپانیا گرفته است. 
رئال مادرید با وجود صرف صدها میلیون یورو برای خرید بازیکنان صاحب نام در تابستان گذشته، دست خالی فصل را تمام کرد از این رو به نظر می رسد مورینیو 47 ساله برای تغییر این وضعیت انتخاب شده است. 
این مربی پرتغالی جوانترین مربی است که توانسته دو بار به مقام قهرمانی در لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا (چمپیونزلیگ) برسد. وی در سال 2004 پورتو را قهرمان کرد و در این فصل اینترمیلان را پس از قهرمانی در سری آ و جام حذفی ایتالیا، به عنوان نخست اروپا هم رساند. 
بنابراین گزارش، مدیربرنامه های مورینیو عصر روز گذشته مذاکراتی را با روسای باشگاه رئال انجام داده است. "خورخه مندس" که مدیر برنامه های "کریستیانو رونالدو" مهاجم پرتغالی رئال هم هست در این جلسه تقریبا 90 دقیقه با "خورخه والدانو" مدیر کل و "میگل پاردسا" مدیر ورزشی باشگاه صحبت کرد. 
روزنامه های ورزشی آاس و مارکا اسپانیا هم روز یکشنبه از امضای قرارداد چهار ساله رئال با مورینیو به ارزش 10 میلیون یورو در سال خبر داده بودند. 
در این صورت فقط صحبت با مسوولان باشگاه اینترمیلان باقی می ماند که برای فسخ قرارداد مورینیو درخواست 16 میلیون یورو کرده اند. 
قرارداد کنونی مورینیو با اینترمیلان تا سال 2012 است اما او چندین بار نارضایتی خود را از فوتبال ایتالیا اعلام کرده است. 
وی یکشنبه شب در مصاحبه با تلویزیون TVI گفته بود قطعا به رئال می رود اما قبل از آن باید از حدود اختیارات خود در این باشگاه مطمئن شود. 
مورینیو که بعد از ترک پورتو، به همراه چلسی به قهرمانی در لیگ برتر انگلیس رسید همچنین به تیم پر ستاره رئال که علاوه بر رونالدو بازیکنانی چون کاکا و گونزالو هیگوآین را هم در اختیار دارد، هشدار داده است: اکنون بازیکنان اینتر که به قهرمانی اروپا رسیدند، ستاره اند. پیام من به بازیکنان رئال این است که اگر مربی آنها شوم، دیگر ستاره نخواهند بود. مربی هم ستاره نیست بلکه همه در کنار هم ستاره می شوند. اگر مثل زمانی که در پورتو، چلسی یا اینتر بودم، همه آنها این را بپذیرند به موفقیت خواهند رسید. 
مورینیو که در هفت فصل گذشته هرگز در مسابقات خانگی خود نباخته، بعد از "ارنست هاپل" و "اوتمار هیتزفیلد" سومین مربی است که با دو باشگاه مختلف به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا رسیده است. 
وی دو سال پیش به اینتر رفت و این تیم را به دو قهرمانی در سری آ و یک قهرمانی در جام حذفی ایتالیا رساند. 
آقای خاص بعد از قهرمانی اینتر در فینال چمپیونزلیگ گفت، می خواهد تنها مربی باشد که با سه باشگاه مختلف قهرمان این رقابت ها شده است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد