خودمونی!

همه چی!

خودمونی!

همه چی!

نتایج مسابقات در 31 خرداد(امروز)


پرتغال 7 - کره شمالی 0
شیلی 1 - سوئیس 0
اسپانیا؟-هندوراس؟(نتیجه این مسابقه در فردا برای شما گذاشته خواهد شد)
منبع : ایرنا
پرتغال و کره شمالی
کره شمالی با قبول شکست سنگین برابر پرتغال از جام جهانی حذف شد

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار کار گروه جام جهانی ایرنا، دیدار تیم های کره شمالی و پرتغال از گروه هفتم رقابت های جام جهانی 2010 در ورزشگاه "گرین پوین" شهر کیپ تاوون و به قضاوت "پابلو پوزو" از شیلی برگزار شد. 
پرتغالی ها که در دیدار نخست خود برابر ساحل عاج به تساوی بدون گل رسیده بودند از ابتدای کار حملات گسترده ای را بر روی دروزاه کره شمالی طراحی کردند تا به یک پیروزی پرگل دست یابند. 
این بهترین پیروزی کسب شده برای یک تیم در رقابت های جام جهانی 2010 تا به امروز است که به نام پرتغال ثبت شد. 
"رامون میرلس" در دقیقه 29 نیمه نخست، گل اول بازی را برای پرتغالی ها به ارمغان آورد. 
در نیمه دوم نیز "سیمائو سابروسا"، "هوگو آلمیدا"، "تیاگو (2 گل)" ، "لیدسون" و کریستیانو رونالدو شش گل دیگر برای پرتغال به ثمر رساندند تا این تیم در پایان به پیروزی قاطع 7 بر صفر دست یابد. 
کره شمالی نماینده قاره آسیا که در دیدار نخست خود با نتیجه نزدیک 2 بر یک، مغلوب برزیل شده بود با قبول دومین شکست پیاپی خود از گردونه مسابقات کنار رفت. 
در پایان دور دوم از مرحله مقدماتی تیم ملی برزیل با 6 امتیاز در صدر جدول گروه هفتم قرار گرفت، و تیم های پرتغال و ساحل عاج هم با 4 و یک امتیاز دوم و سوم هستند و کره شمالی بدون کسب امتیاز در رتبه چهارم قرار دارد. 

تیم ملی فوتبال شیلی صدرنشین گروه هشتم شد

به گزارش کار گروه جام جهانی ایرنا،‌ در این دیدار که از گروه هشتم مرحله مقدماتی و در ورزشگاه "نلسون ماندلا" شهر پورت الیزابت آفریقای جنوبی برگزار شد، تیم شیلی در پایان با نتیجه یک برصفر برابرحریف خود به برتری رسید و در صدر این گروه قرار گرفت . 
در مهم ترین حادثه نیمه نخست،‌ "والون بهرامی"‌ هافبک تیم ملی سوییس در دقیقه 31 با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد. 
در این صحنه،‌بهرامی با آرنج دست به صورت مدافع شیلی زد که "خلیل القمدی" داور عربستانی بازی پس از مشورت با " حسن کامرانی فر" کمک اول ایرانی خود، بازیکن تیم سوییس را اخراج کرد. 
القمدی با کمک های کامرانی فر و صالح المرزوق از امارات قضاوت این دیدار را برعهده داشت . 
در نیمه نخست دو تیم بازی درگیرانه ای را در میانه میدان به نمایش گذاشتند به طوریکه فرصت گلزنی چندانی بر روی دروازه های دو تیم ایجاد نشد تا با تساوی بدون گل به رختکن بروند. 
در نیمه دوم ، تیم شیلی منطقی تر بازی کرد و توانست مزد بازی حساب شده خود را با یک گل زیبا بگیرد . در دقیقه 75 سانتر خوب " استبان پاردس " به " مارک گونزالس " رسید و مهاجم تازه وارد شیلی با ضربه سر کار را تمام کرد . 
در این نیمه تیم شیلی توسط "‌الکسیس سانچز " دروازه سوییس را باز کرد که کامرانی فر پرچم خود را بالا برد و به درستی این گل را افساید اعلام کرد . 
در ادامه مسابقات گروه هشتم ساعت 23 امشب تیم های اسپانیا و هندوراس به مصاف هم می روند . این دوتیم در اولین دیدار خود به ترتیب مقابل سوییس و شیلی تن به شکست داده بودند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد