خودمونی!

همه چی!

خودمونی!

همه چی!

نتایج بازی های 30 خرداد


برزیل 3 ___ ساحل عاج 1
ایتالیا 1____نیوزیلند 1
پاراگوئه 2____اسلواکی 0


توضیحات در ادامه مطلب
پاراگوئه در مصاف با اسلواکی

پاراگوئه با 2 گل اسلواکی را شکست داد

به گزارش خبرنگار کار گروه جام جهانی، "انریکو ورا" در دقیقه 27 و "کریستین ریورس"در دقیقه 86 برای تیم پاراگوئه گلزنی کردند. 
بازیکنان تیم ملی پاراگوئه از همان دقایق ابتدایی دیدار مقابل اسلواکی حملات گسترده ای را بر روی دروازه این تیم طراحی کرده و در دقیقه 27 به دنبال اشتباه مدافعان اسلواکی دروازه این تیم را توسط "ورا" گشودند. 
نیمه نخست این دیدار بدون حادثه قابل ذکر با همین نتیجه پایان یافت. 
شروع نیمه دوم با حملات بازیکنان تیم ملی اسلواکی بر روی دروازه پاراگوئه همراه بود اما، آنها نتوانستند از فرصت های ایجاد شده استفاده کنند. 
در ادامه بازیکنان تیم پاراگوئه ابتدا فشار حملات حریف را کاهش داده و بازی را به میانه میدان کشیدند و سپس حملات هدفمندی را بر روی دروازه اسلواکی طراحی کرده و در دقیقه 86 واز روی شوت زیبای "کریستین ریورس" به گل دوم خود دست یافتند. 
این دیدار در پایان با نتیجه 2 برصفر به سود پاراگوئه به پایان رسید. 
اددی مایلت قضاوت این دیدار را برعهده داشت. 
دریافت کارت زرد توسط "جان دوریکا" ،" استانیسلاو س ستک" و "ولادیمیر ویس" از تیم ملی اسلواکی و "انریکو ورا" از تیم ملی پاراگوئه از نکات قابل توجه این بازی بود. 
این دیدار در ورزشگاه مانگوانگ شهر بلوم فونتین افریقای جنوبی برگزار شد. 

دیدار تیم های پاراگوئه و اسلواکی از گروه ششم رقابت های جام جهانی برگزار شد. 
پاراگوئه با این پیروزی 4 امتیازی شده و به صدر این گروه صعود کرد. 
خاطر نشان می شود؛تیم های ملی ایتالیا و نیوزلند از گروه ششم تا ساعتی دیگر با یکدیگر روبه رو می شوند.

ایتالیا در مصاف با نیوزیلند


توقف مدافع عنوان قهرمانی برابر نیوزیلند

به گزارش خبرنگار کارگروه جام جهانی ایرنا، در این دیدار که عصر یکشنبه در ادامه رقابت های جام جهانی 2010 و در ورزشگاه "امبومبلا"‌ شهر نلسپورت آفریقای جنوبی برگزار می شود، دو تیم در پایان نیمه نخست به نتیجه تساوی یک بر یک دست یافتند. 
"شین اسملز"‌ در دقیقه 7 برای تیم نیوزیلند و "وینچنزو ایگوتینا" در دقیقه 29 برای تیم ایتالیا در نیمه نخست گلزنی کردند. 
تیم نیوزیلند در دقیقه 7 بر روی یک ضربه ایستگاهی و اشتباه فاحش "فابیو کاناوارو"‌ به گل دست یافت تا مدافع عنوان قهرمانی خطر حذف از جام جهانی را احساس کند. 
بازیکنان لاجوردی پوش ایتالیا پس از این گل حملات گسترده ای را بر روی دروازه نیوزیلند طراحی کردند تا بازی را به تساوی بکشاند. 
بازیکنان ایتالیا با پاس های بلند و سانتر از کناره ها تیم نیوزیلند را تحت فشار قرار دادند تا این که تامی اسمیت مدافع حریف بر روی دانیل دل روسی مرتکب خطای پنالتی شد تا ایتالیایی ها با تساوی به رختکن بروند.

برزیل در مصاف با ساحل عاج

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم های ملی فوتبال برزیل و ساحل عاج در دومین دیدارشان در رقابتهای جام جهانی از ساعت 23 یکشنبه شب به وقت ایران به مصاف هم رفتند. 
در این دیدار، تیم ملی فوتبال برزیل در یک بازی برتر موفق شد با نتیجه سه بر یک برابر تیم ملی ساحل عاج به برتری دست یابد. 
در جریان این دیدار، لوییس فابیانو مهاجم تیم ملی برزیل دو بار موفق به گلزنی شد تا خود را به عنوان یکی از مدعیان جدی آقای گل این دوره از رقابتها معرفی کند. 
فابیانو در دقیقه 25 با یک ضربه محکم از داخل محوطه جریمه اولین گل این دیدار را به ثمر رساند تا نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود برزیل پایان یابد. 
در دقیقه 50 این مسابقه نیز، فابیانو با حرکتی زیبا و جا گذاشتن چند مدافع تیم ملی ساحل عاج موفق شد دومین گل خود و تیم ملی برزیل را به ثمر برساند. 
در ادامه این دیدار نیز، در دقیقه 62 الانو روی پاس خوب کاکا سومین گل این مسابقه را به ثمر رساند تا تیم ملی برزیل با یک پیروزی قاطع، این دیدار را به پایان ببرد. 
در دقایق پایانی این مسابقه نیز، کاکا بازیکن ارزشمند تیم ملی برزیل با دریافت دومین کارت زرد از زمین بازی اخراج شد تا دیدار مهم تیم های ملی برزیل و پرتغال را از دست بدهد. 
در دیگر دیدار مهم دهمین روز رقابتهای فوتبال جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی، تیم های ملی ایتالیا و نیوزلند از ساعت 18 و 30 دقیقه به وقت ایران به مصاف هم رفتند. 
تیم ملی ایتالیا که در دیدار اولش نیز مقابل تیم ملی پاراگوئه به تساوی رسیده بود در این دیدار نیز نتوانست طعم پیروزی را بچشد و در برابر تیم ضعیف نیوزلند به تساوی یک بر یک رسید. 
در این دیدار ابتدا تیم ملی نیوزلند بود که به گل دست یافت و شین اسملز بازیکن این تیم در دقیقه هفتم روی اشتباه کاناورو، دروازه تیم ملی ایتالیا را باز کرد. 
پس از این گل تیم ملی ایتالیا بر شدت حملات خود افزود تا اینکه در دقیقه 29 تامی اسمیت مدافع تیم ملی نیوزلند مرتکب خطای پنالتی شد که این ضربه را یاکوئینتا به گل مساوی تبدیل کرد. 
در نیمه دوم این دیدار، تیم ملی نیوزلند با یک دفاع منطقی موفق شد تیم ملی ایتالیا قهرمان دوره گذشته رقابتهای جام جهانی را متوقف کند و سرانجام این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان برسد. 
در اولین دیدار روز دهم رقابتهای فوتبال جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی نیز، تیم های ملی پاراگوئه و اسلواکی رو در روی هم قرار گرفتند که در این دیدار، تیم ملی پاراگوئه در یک بازی برتر با نتیجه 2 بر صفر حریفش را شکست داد. 
در جریان این دیدار، انریکه ورا بازیکن تیم ملی پاراگوئه در دقیقه 27 موفق شد اولین گل بازی را به ثمر برساند تا نیمه اول با همین نتیجه به پایان برسد. 
در نیمه دوم نیز تیم ملی پاراگوئه تیم برتر زمین بود و چند موقعیت مسلم گلزنی به دست آورد تا اینکه کریستین ایورس در دقیقه 86 موفق شد دومین گل تیم ملی پاراکوئه را به ثمر برساند تا این تیم با این پیروزی، با کسب چهار امتیاز بالاتر از تیم ملی ایتالیا در صدر جدول گروه ششم رقابتهای جام جهانی قرار بگیر
د
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد