خودمونی!

همه چی!

خودمونی!

همه چی!

نتایج بازی ها در دوم تیر


انگلیس1-اسلوونی0

آمریکا1-الجزایر0
آلمان 1-غنا0
استرالیا2- صربستان1

انگلیس گام به مرحله دوم گذاشت

به گزارش خبرنگار کارگروه جام جهانی ایرنا، در این دیدار که عصر چهارشنبه در ورزشگاه "نلسون ماندلا" شهر پورت الیزابت برگزار شد، تیم انگلیس با یک گل حریف خود را شکست داد و به عنوان تیم دوم گروه سوم راهی مرحله بعدی شد. 
"جرمین دفو" در دقیقه 23 تنها گل این دیدار را به سود تیم ملی فوتبال انگلیس به ثمر رساند. 
قرمزپوشان تیم انگلیس که پیش از این بازی به دلیل کسب دو تساوی متوالی در این دوره از رقابت ها، تحت فشار هواداران و رسانه های این کشور قرار داشتند با ارائه یک بازی تهاجمی، تیم اسلوونی را با شکست پشت سر گذاشتند تا به ناکامی های خود در این مسابقه ها پایان دهند. 
حملات گسترده انگلیسی ها در دقیقه 23 با گلزنی مهاجم 28 ساله این تیم به ثمر نشست. 
در این صحنه بازیکنان انگلیس از جناح راست حمله ای را به سمت دروازه اسلوونی طراحی کردند که "دفو" سانتر "جیمز میلنر" را با یک ضربه بغل پا به گل تبدیل کرد. 
قرمز پوشان انگلیسی در این بازی پر افت و خیز، بارها فرصت های گلزنی به دست آوردند، اما تنها یک بار دروازه "سمیر هاندانویچ" دروازه بان اسلوونی را باز کردند. 
بازیکنان تیم اسلوونی که برای کسب یک امتیاز و صعود به مرحله بعدی رقابت ها گام به زمین گذاشته بودند، نتوانستند بازی منسجم و هماهنگ خود را به نمایش بگذارند تا از دور رقابت ها کنار بروند. 
در تنها موقعیت مسلم گلزنی اسلوونی در این بازی والتر بیرسا، آندراس کریم و زلاتان لیوبینچ در دقیقه 68 موفق به باز کردن دروازه "دیوید جیمز" دروازه بان تیم انگلیس نشدند تا این تیم وداع زود هنگام از جام جهانی 2010 داشته باشد. 
در دیگر دیدار این گروه، تیم ملی فوتبال آمریکا در دقایق پایانی با یک گل از سد تیم الجزایر گذشت و به عنوان تیم نخست گروه سوم راهی مرحله بعدی شود. 
جدول رده بندی گروه سوم 
1- آمریکا 5 امتیاز 
2- انگلیس 5 امتیاز 
3- اسلوونی 4 امتیاز 
4- الجزایر 2 امتیاز 
در ادامه این رقابت ها، امشب تیم های ملی فوتبال غنا با آلمان و استرالیا با صربستان از گروه چهارم به مصاف هم می روند تا دو تیم صعود کننده این گروه به مرحله بعدی مشخص شود. 
جدول رده بندی 
1- غنا 4 امتیاز 
2- آلمان 3 امتیاز 
3- صربستان 3 امتیاز 
4- استرالیا 1 امتیاز

تیم ملی فوتبال آمریکا با گل ثانیه های پایانی صعود کرد

به گزارش خبرنگار کارگروه جام جهانی ایرنا، این 2 تیم عصر چهارشنبه از مرحله سوم دور مقدماتی گروه C رقابت های جام جهانی 2010 به مصاف هم رفتند که در پایان آمریکا با برتری یک بر صفر برابر الجزایر به عنوان تیم نخست گروه سوم راهی مرحله دوم شد. 
این بازی در ورزشگاه لوفتوس شهر پروتریا و با قضاوت "فرانک دبلیکر" داور بلژیکی برگزار شد. 
"سپ بلاتر" رییس فدراسیون بین المللی فوتبال "فیفا" و "جیمی کارتر" رییس جمهور اسبق ایالات متحده از میهمانان ویژه این دیدار بودند. 
آمریکا پیش از این دیدار 2 امتیازی بود و الجزایز هم با یک امتیاز در انتهای جدول رده بندی گروه سوم رقابت های جام جهانی 2010 قرار داشت. 
هر 2 تیم برای به دست آوردن مجوز صعود به مرحله حذفی پیکارهای جام جهانی نیاز به کسب 3 امتیاز داشتند. 
"لاندن داناوان" مهاجم باتجربه آمریکا در دقیقه دوم از وقت های تلف شده نیمه دوم گل برتری تیمش را به ثمر رساند تا آمریکا بالاتر از انگلیس راهی مرحله حذفی شود. 
در این دیدار" یحیی" مدافع الجزایر با کارت قرمز داور از زمین بازی اخراج شد و "یبدا" و "لاچن" از الجزایر و "آلتیدور" و " بیسلی" از آمریکا با کارت زرد داور بلژیکی جریمه شدند. 
در دیگر بازی این گروه سوم رقابت های جام جهانی 2010 تیم ملی انگلیس با نتیجه یک گل از سد اسلوونی گذشت. 
در پایان مرحله مقدماتی گروه سوم پیکارهای جام جهانی تیم های ملی آمریکا و انگلستان با 5 امتیار راهی مرحله حذفی شده و اسلوونی و الجزایر با 4 و یک امتیاز با جام جهانی 2010 وداع کردند. 
جام جهانی 2010 : تک گل "اوزیل" آلمان را به انگلیس رساند

به گزارش ایرنا ، دور سوم دیدارهای گروه دی جام جهانی 2010 با دیدارهای همزمان تیم های آلمان و غنا و صربستان و استرالیا به پایان رسید و تیم های آلمان و غنا به دور بعد مسابقات جام جهانی راه یافتند . 
تنها گل این دیدار را "مسعود اوزیل" در دقیقه 60 وارد دروازه تیم ملی فوتبال غنا کرد و تیم آلمان با کسب سه امتیاز از این دیدار به دور بعد بازی ها راه یافت. 
این بازی در ورزشگاه ساکر سیتی شهر ژو هانسبورگ آفریقای جنوبی و به قضاوت داور برزیلی کارلوس سیمون برگزار شد. 
منبع :ایرنا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد