خودمونی!

همه چی!

خودمونی!

همه چی!

نتایج بازی ها در 1 تیر


فرانسه 1 _ آفریقای جنوبی 2
اروگوئه 1 _  مکزیک 0
آرژانتین 2_ یونان 0
کره جنوبی 2_ نیجریه 2

مطالب در ادامه مطلب

آرژانتین با صعود قدرتمندانه از مرحله گروهی جام جهانی حریف مکزیک شد

به گزارش خبرنگار کارگروه جام جهانی ایرنا، این پیروزی باعث شد تا آرژانتین با کسب حداکثر 9 امتیاز از سه دیدار خود به عنوان صدر نشین گروه دو حریف مکزیک در دور دوم شود. مکزیک پیش از این پس از اروگوئه به عنوان تیم دوم گروه یک در جمع شانزده تیم نهایی قرار گرفته بود. 
یک گل دیرهنگام " مارتین دمیکلیس " آرژانتین را که با ارائه یک بازی تهاجمی مستحق پیروزی بود در مسیر کسب هر سه امیتاز این دیدار قرار داد . 
این مدافع بایرن مونیخ در دقیقه 77 مقاومت بی باکانه یونانی ها را درهم شکست و پس از آنکه آنان موفق به گرفتن یک ضربه کرنر نشدند قفل دروازه قهرمان سابق اروپا را باز کرد. 
" مارتین پالرمو " بازیکن کارکشته آرژانتین نیز که به عنوان یار ذخیره از روی نیمکت وارد زمین شده بود حدود یک دقیقه به پایان وقت قانونی یک گل دیگر برای تیم خود به ثمر رساند. 
در این دیدار " لیونل مسی " مرد سال فوتبال جهان در غیاب " حاویر ماسکرانو " کاپیتانی آرژانتین قهرمان دو دوره جام جهانی را به عهده داشت . 
دیه گو مارادونا در این دیدار هفت تغییر در ترکیب تیمی که پیشتر به پیروزی چهار بر یک بر کره جنوبی دست یافته بود بوجود آورد.

صعود تیم های فوتبال اروگوئه و مکزیک به مرحله دوم جام جهانی 2010

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار کارگروه جام جهانی 2010، دیدار تیم های مکزیک و اروگوئه از گروه نخست پیکارهای جام جهانی 2010 عصر امروز در ورزشگاه بافوکنگ شهر روشتنبرگ برگزار شد. 
تیم ملی فوتبال اروگوئه در این بازی با تنها گل دقیقه 43 لوییس سوارز مهاجم گلزن باشگاه آژاکس آمستردام برابر مکزیک به برتری دست یافت، اما نتیجه دیدار همزمان آفریقای جنوبی و فرانسه باعث شد تا مکزیکی با وجود این باخت همراه با اروگوئه صعود کنند. 
قضاوت این بازی حساس را "ویکتور کاسای" از مجارستان برعهده داشت. 
"فوسیله" مدافع با تجربه تیم ملی اروگوئه و "هرناندز" و "کاسترو" از مکزیک بازیکنان اخطاری این دیدار بودند. 
اروگوئه و مکزیک در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که هر 2 تیم با کسب چهار امتیاز از 2 بازی نخست خود در رتبه های اول و دوم جدول رده بندی گروه نخست قرار داشتند. 
در نیمه نخست، مکزیک توپ و میدان را بیشتر در اختیار داشت، اما این اروگوئه بود که در دقیقه 43 با گل "لوییس سوارز" برنده به رختکن رفت. 
در نیمه دوم حملات مکزیکی ها به روی دروازه اروگوئه ثمری نداشت تا این دیدار حساس با همان تک گل نیمه اول به سود شاگردان "اوسکار تابارز" به پایان برسد. 
با این نتیجه تیم فوتبال اروگوئه با کسب هفت امتیاز از 3 بازی و تفاضل گل مثبت چهار به عنوان تیم اول گروه نخست رقابت های جام جهانی 2010 راهی مرحله دوم شد. 
مکزیک هم با وجود شکست در آخرین بازی خود با کسب چهار امتیاز و تفاضل گل مثبت یک به عنوان تیم دوم گروه خود راهی مرحله بعدی شد. 
تیم ملی فوتبال آفریقای جنوبی میزبان این مسابقات با چهار امتیاز و تفاضل گل منفی 2 به همراه فرانسه یک امتیازی از گردونه مسابقات کنار رفت. 
در دیگر بازی همزمان گروه نخست تیم ملی آفریقای جنوبی به نتیجه 2 بر یک فرانسه را مغلوب کرد. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد