خودمونی!

همه چی!

خودمونی!

همه چی!

حواشی 2 تیر ماه

در ادامه مطلب

زندگی با جام جهانی در یک توپ فوتبال

به گزارش ایرنا و به نقل ازخبرگزاری فرانسه، وی تصمیم گرفته در طول برگزاری مسابقات در این توپ که به یخچال، صفحه نمایش مسابقات و تختخواب مجهز شده، زندگی کند. 
"آدام سانتاروسا" 23 ساله می گوید، دوستانش به اینکه او از سوی شرکت آدیداس برای یک ماه زندگی در این توپ جابولانی به قطر شش متر انتخاب شده، حسادت می کنند. 
وی افزود: دیگران کارهای شخصی و خانوادگی خودشان را انجام می دهند اما، تنها دغدغه من این است که وبلاگم را به موقع بنویسم. زندگی راحتی است. مطمئنم که مردم به من حسادت می کنند. 
سانتاروسا که در این توپ یک جارو برقی، یک لباسشویی، یک پلی استشین و یک لپ تاپ دارد، قرار است برای این مدت 3 هزار دلار به همراه تمامی وسائل داخل توپ و سه چمدان پر از وسائل ورزشی هم بگیرد. 
او می تواند در اطراف توپ که در شهر ملبورن مستقر شده، با دوستانش ارتباط داشته باشد و حتی از پنجره کوچکی که جلوی آن قرار دارد، با آنها ملاقات کند. 
سانتاروسا گفت: اولش کمی سخت بود ولی اکنون زندگی واقعا راحتی دارم و به این فکر می کنم که آیا می توان مدتش را تمدید کرد.
زوما از اعضای بافانابافانا برای پیروزی در برابر فرانسه تشکرکرد

به گزارش ایرنا، جیکوب زوما با حضور در جمع اعضای این تیم، از آنها به عنوان سفیران وحدت کشور نام برد و خطاب به آنها گفت: پیروزی و یا شکست امری موقتی است، ولی بازی جوانمردانه شما در برابر فرانسه موجب شد وحدت ملی بار دیگر در میان مردم این کشور مستحکم تر شود. 
ایتالیا در اندیشه جبران ناکامی ها

به گزارش ایرنا، لاجوردی پوشان ایتالیا که در جام جهانی گذشته در آلمان با شایستگی عنوان قهرمانی جهان را کسب کرده اند در آفریقای جنوبی بسیار پایین تر از حد انتظار حاضر شده و در 2 بازی نخست به زحمت به نتیجه تساوی دست یافتند. 
شاگردان پا به سن گذاشته مارچلو لیپی در دیدار برابر پاراگوئه و نیوزیلند در ابتدا از حریفان خود عقب افتاده و با تلاش فراوان تنها موفق به کسب نتیجه مساوی شدند. 
در حالی که تیم های گروه ششم جام جهانی تا به امروز 2 بازی را پشت سرگذاشته اند، تیم پاراگوئه با چهار امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار گرفته است و ایتالیا و نیوزیلند با 2 امتیاز دوم و سوم هستند و اسلواکی با یک امتیاز در انتهای جدول رده بندی قرار گرفت است. 
در دور سوم و پایانی مرحله مقدماتی پنجشنبه شب و از ساعت 23 به وقت تهران تیم ایتالیا دارنده چهار عنوان قهرمانی جهان در ژوهانسبورگ به مصاف اسلواکی می رود که اولین حضور خود در جام جهانی را تجربه می کند. 
هر چند در شرایط عادی انتظار می رود ایتالیا به راحتی اسلواکی را شکست بدهد، اما بازی های ضعیف و بی برنامه شاگردان لیپی باعث شده تا هوادارن متعصب ایتالیا که موجی از ناامیدی آنها را فراگرفته است برای غلبه بر تیم های کوچک هم نگرانی های فراوانی داشته باشند. 
تیم ایتالیا در صورتی که در این بازی به 3 امتیاز دست پیدا نکند در خطر حذف شدن قرار خواهد گرفت. 
در دیگر بازی همزمان این گروه پاراگوئه چهار امتیازی که شرایط بسیار خوبی برای صعود دارد در شهر پولوکوانه در برابر نیوزیلند 2 امتیازی صف آرایی خواهد کرد. 
پاراگوئه با ارائه بازی های منطقی و با برنامه در برابر ایتالیا به یک تساوی رسید و اسلواکی را هم با 2 گل شکست داد که با این اوصاف با یک تساوی برابر نیوزیلند می تواند به عنوان تیم نخست گروه ششم راهی مرحله حذفی شود. 
این در حالی است که تیم نیوزیلند دومین حضورش در جام جهانی را پشت سر می گذارد و در 2 بازی نخست خود فراتر از انتظار بازی کرد تا 2 امتیاز شیرین را از اسلواکی و ایتالیا بگیرد. 
نیوزیلندی ها برای صعود به دور بعدی مسابقات باید سه امتیاز دیدار با پاراگوئه را به دست آورند. 
همچنین در گروه پنجم رقابت های جام جهانی 2010 و از ساعت 18:30 تیم هلند که صعود خود را به مرحله حذفی قطعی کرده است در کیپ تاون به مصاف تیم حذف شده کامرون می رود. 
هلندی ها در برابر دانمارک و ژاپن به پیروزی رسیده اند تا بار دیگر نام خود را به عنوان مدعی در مسابقات جام جهانی مطرح کنند. 
نکته ای که در تیم هلند به خوبی دیده می شود، این است که لاله های نارنجی دیگر علاقه ای به ارائه بازی های سراسر تهاجمی نداشته و تنها به کسب 3 امتیار و رسیدن به پیروزی فکر می کنند. 
از سوی دیگر کامرون در مسابقات امسال بسیار دور از انتظار بازی کرد و شاگردان پل لوگوئن که با کاپیتانی ساموئل اتوئو به آفریقای جنوبی سفر کردند با 2 باخت پیاپی، خیلی زود با جام جهانی خداحافطی کردند. 
در دیگر بازی همزمان گروه پنجم نیز تیم های ژاپن و دانمارک 3 امتیازی در شهر روشتنبرگ رقابتی بسیار حساس را برگزار می کنند تا تکلیف تیم دوم صعود کننده از این گروه مشخص شود. 
دانمارک که باز هم "مارتین اولسن" را به عنوان سرمربی بر روی نیمکت خود می بینند، در دیدار نخست خود با 2 گل مغلوب هلند شد و در حالی که برابر کامرون هم با یک گل عقب بود با درخشش "دنیس رامدال" و "نیوکولاس بنتر" به پیروزی 2 بر یک رسید تا برای صعود امیدوار باشد. 
تیم ژاپن نیز برای صعود به مرحله بعدی وضعیت بهتری نسبت به دانمارک دارد و حتی با یک تساوی هم جواز حضور به مرحله حذف را کسب می کند. 

هانری در خصوص حذف تیم فرانسه از جام جهانی با سارکوزی ملاقات می کند

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا و به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان، دفتر ریاست جمهوری فرانسه ضمن اعلام این خبر افزود: این دیدار که به درخواست بازیکن تیم ملی فوتبال فرانسه برنامه ریزی شده است، به منظور ارائه پاره ای از توضیحات در خصوص عملکرد ضعیف تیم فوتبال فرانسه در جریان جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی، انجام خواهد شد. 
فرانسه شب گذشته در مقابل تیم فوتبال آفریقای جنوبی، میزبان این رقابت ها، با نتیجه دو بر یک مغلوب شد و از گردونه رقابت های جام جهانی 2010 کنار رفت. 
حذف تیم فوتبال فرانسه از رقابت های جام جهانی 2010 به دنبال تیره شدن روابط میان ریموند دومنک سرمربی و بازیکنان تیم فوتبال فرانسه اتفاق افتاد. 
درگیری و اختلاف میان بازیکنان و سرمربی تیم ملی فرانسه با انتقاد نیکلا آنلکا از دومنک که به اخراج وی از تیم ملی منجر شد، آغاز و با خودداری بازیکنان از حضور در تمرین روز یکشنبه و کنارگذاشته شدن پاتریس اورا کاپیتان خروس ها از ترکیب اصلی تیم در بازی مقابل آفریقای جنوبی به اوج خود رسید. 
هانری که به عنوان اصلی ترین مهاجم تیم ملی فوتبال فرانسه نقش اساسی و محوری را در قهرمانی این تیم در جام جهانی سال 1998 فرانسه ایفا کرد در این دوره از مسابقات به خاطر آنکه همواره بر روی نیمکت ذخیره ها نگاه داشته شد، کمترین نقش را در تیم ملی فوتبال کشورش ایفا کرد. 
تیم ملی فوتبال فرانسه که همواره یکی از قطب های قوی فوتبال جهان محسوب می شد در این دوره از رقابت های جام جهانی از جمله تیم هایی بود که خیلی زود با جام جهانی خداحافظی کرد. 
نیکلا آنلکا پس از بازی تیمش در مقابل مکزیک که به برتری دو بر صفر مکزیک در مقابل فرانسه منجر شد، از دومنک انتقاد کرد و به همین خاطر از تیم ملی اخراج شد به دنبال این درگیری، پاتریس اورا که گفته می شد از کنارگذاشته شدن آنلکا از تیم ملی عصبانی بود، در تمرین روز یکشنبه تیم که بازیکنان از شرکت در آن خودداری کرده بودند با مربی بدنساز تیم درگیر و به دنبال آن بازیکنان از شرکت در تمرین تیم فوتبال فرانسه خودداری کردند. 
در این آشفتگی، استعفای ژان لویی ولنتن مدیر تیم ملی فوتبال فرانسه نیز که استعفای خود را رسما به رسانه ها اعلام کرد بر شدت بحران موجود در تیم فرانسه افزود. 
از سوی دیگر ، روزلین باشلو وزیر ورزش فرانسه نیز که سعی کرده بود تا میان دومنک و بازیکنان تیم ملی فرانسه میانجیگری کند روز دوشنبه به خبرنگاران گفت:‌"بازیکنان تیم فرانسه چهره فرانسه را خدشه دار کردند. 

مقام ارشد فیفا مردم آفریقای جنوبی را قهرمان واقعی جام جهانی دانست

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فیفا، مقام ارشد فیفا ضمن اعلام این خبر افزود: "من فکر نمی کنم که خروج زودهنگام تیم آفریقای جنوبی از گردونه رقابت های جام جهانی تاثیری در موفقیت به دست آمده در جام نوزدهم توسط این کشور داشته باشد." 
وی در همین خصوص تصریح کرد: شاید همه چیز برای بافانا بافانا تمام شده باشد، ولی برای مردم آفریقای جنوبی چیزی به پایان نرسیده است. 
وی همچنین خاطر نشان کرد: "ما همچنان در جام جهانی هستیم چرا که جام جهانی در خانه ما برگزار می شود." 
وی در ادامه با اشاره به حمایت بی دریغ مردم آفریقای جنوبی از تیم ملی کشورشان، گفت: " اهالی آفریقای جنوبی حمایت خود را از تیم ملی کشورشان نشان داده اند و به طور یقین، بدون حمایت میلیون ها تن از آنان ما هرگز نمی توانستیم ده ورزشگاه را در سطح استانداردهای جهانی آماه کنیم، بدون حمایت این مردم نمی توانستیم فرودگاه های جدید ، اتوبان ها، ایستگاه های مترو و قطار را در موعد مقرر برای استقبال از صدها هزار تن از مهمانانی که به کشور ما آمدند تا نظاره گر رقابت های جام جهانی باشند، آماده کنیم ." 
وی همچنین خاطر نشان کرد: "ما بدون حمایت طرفداران تیم ملی نمی توانستیم تا اکنون بیش از نیمی از بازی های جام جهانی را با موفقیت میزبانی کنیم." 
این مقام ارشد فیفا در ادامه ابراز اطمینان کرد که آفریقای جنوبی همچنان هم با موفقیت میزبانی بازی های جام جهانی 2010 را در دو هفته و نیم باقیمانده، ادامه خواهد داد." 

پرچم فلسطین در بازی آمریکا با الجزایر به اهتزار در آمد

به گزارش ایرنا، در حالی که پرچم هیچ کشوری غیر از تیم های در حال بازی و تعداد انگشت شماری از کشور میزبان این بازی ها در استادیوم وجود نداشت، پرچم فلسطین در این ورزشگاه توجه بسیاری از تماشاگران و خبرنگاران عکاس حاضر در این استادیوم را به خود جلب کرده بود. 
در گوشه دیگری از این ورزشگاه یکی از تماشاچیان درحالی که اسماء الحسنی "الله و اکبر" را روز سینه خود حک کرده بود، نام غزه مظلوم را نیز در بدن خود نوشته بود. 
این مورد گرچه در بازی تیم یک کشور عرب مسلمان با آمریکا اتفاق افتاده بود، ولی نگاه اغلب آمریکاییان به آن قابل توجه بود در حالی که هیچ یک از ماموران امنیتی و پلیس استادیوم نیز مزاحمتی برای فرد حمل کننده آن ایجاد نکردند. 

فیفا: آفریقای جنوبی سربلند از رقابت های جام جهانی کنار رفت

به گزارش کار گروه جام جهانی ایرنا، پایگاه اطلاع رسانی فیفا روز چهارشنبه نوشت: مدیر کمیته سازماندهی فیفا در رقابت های جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی افزود: هر چند آفریقای جنوبی با پیروزی خود بر تیم فرانسه در روز گذشته جواز حضور در میان 16 تیم دور بعد رقابت های جام جهانی را به دست نیاورد، اما این تیم سربلندانه از گردونه رقابت ها کنار رفت. 
وی در همین خصوص تصریح کرد: "هر چند که آنها نتوانستند به دور بعدی رقابت های جام جهانی راه یابند، اما موفق شدند آنچه را که کشورشان از آنها می خواست را تحقق بخشند." 
به گفته وی، تیم آفریقای جنوبی با انگیزه و با افتخار، با شور و هیجان و با مهارت و پایبندی به تعهدات بازی کرد و بطور کلی در یک کلام آنها نهایت سعی خود را انجام دادند. 
به گفته جوردان اعضای تیم آفریقای جنوبی با بازی خوب خود برای هموطنان خود فخرآفرینی کردند و باعث شدند تا هر یک از شهروندان آفریقای جنوبی به آنان افتخار کنند. 
وی تصریح کرد: به همین خاطر ما می خواهیم از اعضای تیم به خاطر کاری که برای این کشور انجام دادند تشکر کنیم . 
وی در پایان از شهروندان آفریقای جنوبی نیز به خاطر حمایت همه جانبه آنها از تیم ملی کشورشان، تشکر کرد. 

زیدان: آرژانتین قهرمان جام نوزدهم می شود

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فیفا، کاپیتان و ستاره اسبق تیم ملی فوتبال فرانسه در مصاحبه ای اختصاصی با سایت فیفا، ضمن اعلام نظر و پیش بینی خود در خصوص قهرمان جام نوزدهم، دلایل این امر را بر شمرد. 
زیدان که در مقام کاپیتانی تیم ملی فوتبال فرانسه نقش محوری را در قهرمانی این تیم در جام جهانی 1998 میلادی ایفا کرده بود، در خصوص اینکه پیش بینی وی از قهرمان جام 2010 چیست، نام تیم ملی آرژانتین را بر زبان آورد. 
وی در همین خصوص گفت: " من به شخصه می خواهم بگویم که از نظر من آرژانتین قهرمان جام جهانی 2010 در آفریقای جنوبی خواهد بود." 
وی در ادامه تصریح کرد: این امر تنها به خاطر قدرت هجومی این تیم نیست، بلکه به خاطر آن است که آرژانتینی ها تیمی هستند که هرگز تسلیم نمی شوند. 
زیدان در پایان خاطر نشان کرد که تیم ملی آرژانتین تیم یکدستی است که به بهترین نحود ممکن سازماندهی شده است. 
منبع : ایرنا

نظرات 5 + ارسال نظر
هر فیلم ۱۰۰۰ تومان پنج‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:14 ب.ظ http://www.parsdvdshop1.com

سلام. دوست ندارم مثه بعضی تبلیغ کنندگان بیام تو نظرات بنویسم که سایت خوشکلی دارید یا محتویاتش خوبه. ماله من فقط و فقط تبلیغ هست مستقیم مستقیم . فورشگاه ما قیمتاش بد نیست تا اون جایی هم که دلتون بخواد بهتون هدیه میده. اینجا هر فیلم 1000 تومنه و هر حلقه سریال 500 تومن!!! . اگه بالا 3 تا فیلم یا دی وی دی بخرید براتون هدیه در نظر می گیریم. اگر هم 20 تا فیلم یا دی وی دی بخرید براتون "10 فیلم" هدیه می فرستیم. تازه تمام هدیه ها به انتخابه خودتون. دیگه برای تابستون چی می خواهید؟... . راستی اگه تو شهر های بزرگ باشید می تونید در عرض 2 روز با پیک موتوری محصولات خودتون رو دریافت کنید.

فروشگاه ما (لطفا سر بزنید): www.parsdvdshop1.com

اگه فیلتر شد: www.parsdvdshop2.com

VpnServ Team پنج‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:25 ب.ظ http://www.vpnserv.biz

با سلام

VpnServ Team پنج‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:08 ب.ظ http://www.vpnserv.biz

با سلام

VpnServ Team پنج‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:19 ب.ظ http://www.vpnserv.biz

با سلام

صدف پنج‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:31 ب.ظ http://www.asantabligh.ir

سلام خوبی ! وبلاگ جالبی داری عزیزم!اگه وقت کردی یه سری هم به ما بزن ! راستی اگه موافق به تبادل لینک بودی به این آدرس مراجعه کن و با همه سایتهای من تبادل لینک کن تا منم متقابلا با وبلاگ شما درهمه سایتهای خودم تبادل لینک کنم ! مرسی گلم http://istgah.asantabligh.com/links.php

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد