شواین اشتایگر: اسپانیا شایسته رسیدن به فینال بود

به نقل از رویترز، باستین شواین اشتایگر گفت: خیلی ناراحت کننده است که در فاصله یک قدمی حضور در فینال قرار داشتیم؛ اما از این فرصت استفاده نکردیم، البته اسپانیایی ها بیشتر از ما صاحب توپ بودند و بازیکنان خیلی خوبی دارند؛ ولی ما هم باید بهتر کار می کردیم. 
وی افزود: مقابل تیمی مثل اسپانیا مسلما هر تیمی صاحب موقعیت گل زیادی نمی شود و از همان موقعیت های کم باید نهایت استفاده را می بردیم؛ اما خوب کار نکردیم. 
هافبک آلمان تاکید کرد: باید اذعان کرد آنها لیاقت برد را داشتند و بهتر از انگلیس یا آرژانتین بودند؛ ولی همه دیدند که ما تیم بسیار جوانی داریم که آینده متعلق به آن است. 
تیم آلمان شب گذشته در دیدار نیمه نهایی مغلوب اسپانیا شد تا از صعود به بازی نهایی برابر هلند بازبماند.



به نقل از رویترز، فیلیپ لام اظهار داشت: تاسف ما از این نتیجه حد و اندازه ای ندارد. برنامه های زیادی را در نظر گرفته بودیم؛ ولی موفق نشدیم به بازی نهایی برسیم. 
وی افزود: در نیمه اول بقدر کافی جدی به سمت دروازه حریف حمله نکردیم، البته در کار دفاعی هیچ بختی را برای اسپانیایی ها باقی نگذاشتیم. تک گل بازی در جریان بازی نبود. بلکه روی یک ضربه ایستگاهی حاصل شد. فرصت نتیجه گیری برای آنها بسیار کم بود و از این موقعیت اندک استفاده کردند. 
کاپیتان آلمان تصریح کرد: کسب این نتیجه شور و اشتیاق من را حتی برای بازی بر کسب عنوان سومی با اروگوئه گرفت. 
تیم ملی آلمان شب گذشته در دیدار نیمه نهایی یک بر صفر مغلوب اسپانیا شد و از راهیابی به دیدار نهایی بازماند. 
شاگردان یواخیم لو روز شنبه برای کسب عنوان سومی با اروگوئه دیدار خواهند کرد و اسپانیا برای رسیدن به قهرمانی یکشنبه به مصاف هلند می رود. 

    نوشته شده د