خودمونی!

همه چی!

خودمونی!

همه چی!

زریبافان: با افراد زیادی در خصوص باشگاه استقلال مشورت کرده ایم

زریبافان: با افراد زیادی در خصوص باشگاه استقلال مشورت کرده ایم
تهران - رئیس مجمع باشگاه استقلال گفت: تاکنون با بیش از 50 نفر از افراد مختلف و صاحب نظران درباره وضعیت باشگاه و انتخاب اعضای کادر فنی و هیات مدیره صحبت کرده ایم.
"مسعود زریبافان" روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، اظهار داشت: تا زمانی که گزینه های مورد نظرمان برای هیات مدیره و کادر فنی باشگاه استقلال نهایی نشود در خصوص آن حرفی نمی زنم،‌ اما با صاحب نظران، پیشکسوتان، افراد مطرح و غیر مطرح زیادی در این باره مشورت کرده ایم. 
وی با خودداری از صحبت در رابطه با گزینه های مطرح شده برای سرمربیگری و هیات مدیره باشگاه استقلال یادآور شد: صحبت با افراد مختلف چیزی فراتر از مشورت نبوده و با آنها برای احراز پست یا سمتی مذاکره نشده است. 
رئیس مجمع باشگاه استقلال افزود: گزینه های زیادی برای پست های خالی باشگاه استقلال مد نظر داریم که هم اکنون در حال بررسی شرایط مختلف و وضعیت افراد هستیم. 
وی تصریح کرد: در تعطیلاتی که پشت سر گذاشتیم نیز کار خود را ادامه داده و برای بررسی گزینه های مختلف و مشورت با کارشناسان زمان را از دست ندادیم. 
وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر این که چه زمانی اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال مشخص خواهند شد، افزود: قرار نیست در جلسه امروز سازمان وضعیت باشگاه به یکباره مشخص شود. 
زریبافان گفت: ما تمام تلاش خود را در این زمینه به کار خواهیم بست و تصور می کنم تا چند روز آینده بر سر گزینه هایمان به اجماع برسیم. 
وی در پایان با خودداری از صحبت در خصوص مذاکره با امیر قلعه نویی برای هدایت این تیم در فصل آینده لیگ برتر گفت: در این خصوص صحبت نمی کنم و همانطور که گفتم تا نهایی و مشخص شدن وضعیت مدیریت و هیات مدیره نمی توانم حرفی در خصوص سرمربی بزنم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد