خودمونی!

همه چی!

خودمونی!

همه چی!

یونایتد نمی تواند جانشینی برای رونی بیابد

آنچلوتی : یونایتد نمی تواند جانشینی برای رونی بیابد
به عقیده مربی ایتالیایی چلسی، رونی قلب تپنده یونایتد است

کارلو آنچلوتی، سرمربی چلسی معتقد است که غیبت وین رونی در ترکیب یونایتد، تاثیر فراوانی برروی شانس یونایتد برای کسب عنوان قهرمانی در رقابتهای لیگ برتر گذاشته است.

شیاطین سرخ به دنبال آن هستند تا با قهرمانی در رقابتهای این فصل لیگ برتر برای چهارمین سال پیاپی این عنوان را از آن خود کنند.

طبق اعلام نظرات پزشکان، وین رونی که با مصدومیتی از ناحیه قوزک پا دست و پنجه نرم می کند بین 2 تا 4 هفته از میادین ورزشی به دور خواهد بود و آنچلوتی که تیمش شنبه شب موفق شد تا با نتیجه 1-2 از سد یونایتد عبور کند و خود را به صدر جدول برساند، معتقد است که غیبت رونی در ترکیب یونایتد، می تواند باعث کاهش عملکرد خیره کننده این تیم شود.

آنچلوتی در صحبتهایی گفت:« یونایتددر غیاب رونی، آن یونایتد همیشگی نیست.رونی بازیکن خیره کننده ای است که به سختی می توان جانشینی برای او پیدا کرد. برباتوف بازیکن خوبی است ولی حساب رونی کاملا جداست. رونی گاهی وقتها به عقب بازمی گردد تا توپ را در اختیار گرفته و آن را برای تمام تیم استفاده می کند و البته می تواند در هر جهتی به حمله بپردازد. او بازیکنی باورنکردنی است.»

مربی چلسی در آستانه دیدار حساس یونایتد مقابل بایرن در دور برگشت مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا گفت:« یونایتد پس از شکست مقابل بایرن هفته خوبی رد پشت سر نگذاشت،چرا که آنها مهره بسیار مهمی را از دست دادند. برای یونایتد کار آسانی نیست که بتواند ویژگی های همیشگی اش را حفظ کرده و بدون رونی به فعالیتش ادامه دهد ولی آنها شانس حرکت روبه جلورا دارند و من امیدوارم که یونایتد به نیمه نهایی برسد.»
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد