خودمونی!

همه چی!

خودمونی!

همه چی!

لیگ برتر ایران

در پایان نیمه اول بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس به عملکرد تیم داوری در ورزشگاه حافظیه اعتراض کردند.

البرز حاجی‌پور در وقت‌های تلف شده نیمه اول یک ضربه پنالتی برای تیم برق شیراز اعلام کرد که همین موضوع باعث اعتراض شدید کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس شد.
افشین پیروانی، احمدرضا عابدزاده، فرید زرینه، سپهر حیدری، مازیار زارع پس از پایان نیمه اول به سوی هادی دزفولی،‌ناظر داوری رفته و به شدت به عملکرد حاجی‌پور اعتراض کردند.

* رسول فلاح، مدیرعامل برق شیراز قبل از شروع نیمه دوم بر کنار زمین چمن ورزشگاه حافظیه شیراز آمد و از شیرازی‌ها خواست با قدرت و انگیزه بالا برابر پرسپولیس بازی کنند.

*به دلیل ازدحام هواداران در ورزشگاه حافظیه که ظرفیت آن ساعت 12 و 30 تکمیل شد سماری از هواداران به پشت بام ساختمان مجاور ورزشگاه حافظیه رفته و این مسابقه را نگاه می‌کنند.


پرسپولیس مقابل برق شیراز متوقف شد

 دیدار دو تیم برق شیراز و پرسپولیس با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

تیم های فوتبال برق شیراز و پرسپولیس در هفته بیست و هشتم لیگ برتر ایران از ساعت 14 امروز در ورزشگاه حافظیه شیراز و در حضور بیش از 15هزار تماشاگر به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند.
مازیار زارع در دقیقه 27 از روی نقطه پنالتی برای تیم پرسپولیس و ستار زارع در دقیقه 45+3 از روی نقطه پنالتی برای تیم برق شیراز گلزنی کردند.
البرز حاجی پور، داور مسابقه آرمین هنرور و محمد آفند از تیم برق شیراز و کریم باقری و ابراهیم توره از تیم پرسپولیس را با کارت زرد جریمه کرد.
هنرور از برق در دقیقه 88 با دریافت کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج شد. پرسپولیس با این تساوی 48 امتیازی شد و در مکان سوم جدول باقی ماند.
این اولین امتیاز برق با مربیگری پیوس در 5 مسابقه بود.


پیروزی در یک قدمی استقلال

رقابت های فوتبال لیگ برتر ایران امروز با برگزاری یک دیدار در شیراز پیگیری می شود.

هفته بیست و هشتم رقابت های فوتبال قهرمانی باشگاه های دسته برتر ایران امروز با برگزاری دیدار تیم های پیروزی تهران و برق شیراز آغاز می شود. این بازی از ساعت 14 امروز در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار می شود و تیم پیروزی در صورت غلبه بر شاگردان فرشاد پیوس در رده دوم جدول رده بندی و در فاصله 3 امتیازی رقیب دیرینه اش استقلال قرار خواهد گرفت. پیروزی در حال حاضر با 47 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد و استقلال با 53 امتیاز صدرنشین فوتبال ایران است.

این بازی ها فردا طبق برنامه زیر از ساعت 15 پیگیری خواهد شد :
ابومسلم مشهد - پیام مشهد 
صبای قم - راه آهن شهرری
ملوان بندرانزلی - استقلال اهواز
فولاد خوزستان - داماش گیلان
پیکان قزوین - سپاهان اصفهان
ذوب آهن اصفهان - مقاومت سپاسی
سایپای کرج - مس کرمان
استقلال تهران - پاس همدان ساعت  16  در آزادی تهران

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد