خودمونی!

همه چی!

خودمونی!

همه چی!

الکس فرگوسن : بازگشت رونی ریسک نبود

سرمربی شیاطین سرخ تاکید کرد که ستاره تیمش دچار مصدومیت بیشتر نشده است
سر الکس فرگوسن، سرمربی تیم منچستر یوناتید، به سوالی در مورد استفاده از وین رونی در بازی دیشب در مقابل بایرن مونیخ بسیار حساب شده پاسخ داد و تاکید کرد که مصدومیت رونی بدتر نشده است.

با این وجود به نظر می رسد که رونی بازی روز یکشنبه تیمش مقابل بلکبرن را از دست خواهد داد و در حالی که تنها 5 بازی تا انتهای فصل باقی مانده است فرگوسن معتقد است تیمش حتی یک امتیاز را نیز نباید از دست بدهد زیرا در این صورت شانسی برای قهرمانی درلیگ برتر نخواهند داشت.

سرمربی شیاطین سرخ معتقد است که مهاجم 34 گله تیمش به دربی منچستر که روز 17 آوریل برگزار می شود، خواهد رسید. او گفت:" او دچار مصدومیتی مشابه هفته گذشته شد. غیبت او طولانی مدت نخواهد بود. " فرگوسن که روز سه شنبه گفته بود رونی هیچ شانسی برای بازی مقابل بایرن ندارد، فاش کرد که صبح چهارشنبه بود که کادر پزشکی اجازه حضور ستاره ملی پوش را در این بازی حساس داد.
" او دیروز در تمرینات شرکت کرد و هر کاری که از او خواسته شده بود را انجام داد. پزشکان تیم اعتقاد داشند که هیچ خطری وجود ندارد. او در نیمه دوم احساس ناراحتی کرد و ما فکر کردیم که نباید ریسک کنیم. متاسفانه او دوباره از ناحیه قوزک پا دچار آسیب دیدگی شد. چند خطا روی او انجام شد و فکر می کنم که داور به خوبی از او محافظت نکرد اما به هر حال مشکل او جدی نیست. فکر نمی کنم که بتواند به بازی روز یکشنبه برسد اما هفته آینده برای تیم بازی خواهد کرد."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد