خودمونی!

همه چی!

خودمونی!

همه چی!

فرگوسن : اشتباه رافائل باعث شکست ما شد


فرگوسن در صحبتهایی اعلام کرده که در صورتی که تیمش 11 نفره بود، هرگز تن به شکست نمی داد.

سرالکس فرگوسن، مربی منچستریونایتد در صحبتهایی عصبانیت خود را از حذف تیمش در جریان دیدار مقابل بایرن مونیخ بروز داده است.

یونایتد در حالی از گردونه رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا حذف شد که در مجموع دو دیدار رفت و برگشت مقابل بایرن به تساوی 4-4 دست یافته بود ولی بایرن به دلیل گل زده بیشتر در خانه حریف،راهی مرحله بعد شد و یونایتد از گردونه رقابتها حذف گردید.

این اتفاق در حالی افتاد که یونایتد تقریبا 45 دقیقه را ده نفره دنبال کرد؛ چرا که رافائل در پی خطایی کودکانه برروی ریبری، کارت قرمزی را دریافت کرد.

سر الکس فرگوسن اظهار داشت: اکنون که دقایقی از بازی برگشت، با بایرن گذشته،‌ همه چیز رنگ ناکامی دارد؛ هر چند به لحاظ نتیجه، 3 بر 2 بردیم؛‌ ولی ژرمن‌ها صعود کردند. در کل نود دقیقه، دو لحظه سرنوشت‌ساز به وجود آمد که از آن غفلت کردیم. 
وی ادامه داد: ابتدا زمانی که اجازه دادیم حریف برتری 3 بر صفر ما را با گلی که اولیچ زد، به 3 بر یک تبدیل کرده و حیات پیدا کند. دوم زمانی که توسط خود، زمینه اخراج داسیلوا را فراهم کردیم. اقدامی که جوانی و ناپختگی محض بود.

سرالکس فرگوسن، به این نکته اشاره کرد که اخراج رافائل شرایط بازی را تغییر داد ولی در عین حال بازیکنان تیم میهمان را به فریب داور متهم کرده است.

مربی اسکاتلندی یونایتد گفت:« زمانی که یازده نفره بودیم، هیچ مشکلی نداشتیم ولی رافائل اندکی بی تجربگی کرد. البته بایرنی ها موجبات اخراج او را فراهم آوردند و آلمانی ها با سبک بازیهای خاص خودشان، سعی در فریب داور داشتند.»

مربی یونایتد ادامه داد:« فکر می کنم که مشکل این است که ما یک نیمه را ده نفره بازی کردیم و البته بسیار هم خوب دفاع کردیم.»

فرگوسن در پایان صحبتهایش در مورد وین رونی گفت:« ما ریسک کردیم و اکنون بار دیگر مشغول بررسی شرایط او هستیم. هر چند که فکر نمی کنم که مشکل او زیاد جدی باشد و مطمئنم که رونی برای دیدار بعدی به اوج خواهد رسید.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد