خودمونی!

همه چی!

خودمونی!

همه چی!

مصاحبه های سرمربیان پیش از بازی

   


 سرمربی تیم فوتبال منچستر یونایتد گفت: با استفاده از پتانسیل قوی تماشاگرانمان، در اولدترافورد راه پیروزی بر بایرن‌مونیخ را هموار می ‌کنیم.


سرالکس فرگوسن اظهار داشت: سال‌ها است که تجربه هدایت منچستر را دارم. بارها در اولدترافورد، زمین خانگیمان پیروزی را به چشم دیده‌ام. باور دارم فاتح دیدار با بایرن‌مونیخ در خانه خواهیم شد.


این مربی اسکاتلندی که از 24 سال قبل تا کنون هدایت شیاطین سرخ را برعهده داشته و موفقیت‌های بی ‌شماری را کسب کرده‌ است، افزود: اولدترافورد پتانسیل بالای تماشاگر دارد. ویژگی که کمتر در جای دیگری سراغ دارم. به نظرم با این توانایی و نیز قابلیت‌های بازیکنانم می‌توانیم ناکامی بازی رفت مقابل ژرمن‌ها را جبران کنیم.


فرگوسن 68 ساله عنوان کرد: ما حتی با برد یک بر صفر هم می ‌توانیم به هدفی که مقابل مونیخی ‌ها داریم، رسیده و صعود کنیم.


سرمربی تیم فوتبال بایرن‌مونیخ در آستانه بازی امشب با منچستر نگرانی خویش را از حضور مهاجم بلغاری حریف آشکار کرد.

لوئیز ون‌گال اظهار داشت: صادقانه می ‌گویم، بابت حضور دیمیتار برباتوف در خط حمله منچستر نگران هستم و دلهره دارم.


مربی هلندی که تیمش ساعاتی دیگر در خانه دیدار برگشت با حریف انگلیسی را انجام خواهد داد،‌ پس از اطلاع از اینکه به جای وین رونی مصدوم، دیمیتار برباتوف در خط آتش شیاطین سرخ جای خواهد گرفت،‌ چنین واکنشی از خود نشان داد.


ون‌گال ادامه داد: همیشه بازی برباتوف را ستوده‌ام و شیفته بازی او هستم. وقتی مربی آژاکس بودم،‌ می ‌خواستم او را برای تیم هلندی جذب کنم که راهی بایرلورکوزن آلمان شد.


این مربی عنوان کرد: در بازی رفت، منچستر را با وین رونی شکست دادیم. نباید اشتباه فکر کنیم، حالا که به جای رونی،‌ برباتوف را در ترکیب دارند، پس رقابت راحتتر است. این تصور اصلا نباید در ذهن بایرنی ‌ها شکل گیرد زیرا در این صورت به خطا رفته‌ایم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد