خودمونی!

همه چی!

خودمونی!

همه چی!

احتمال رسیدن رونی به بازی با بایرن مونیخ


به گزارش شبکه ایران، با وجود آنکه وین رونی به تمرین‌های امروز منچستر یوناتید نرسید هنوز هم زمزمه‌های رسیدن   او به بازی فردا شب شیاطین سرخ مقابل بایرن‌مونیخ در اولدترافورد شنیده می شود.

رونی که گفته می‌شد به خاطر مصدومیت قوزک پایش در جریان بازی رفت دو تیم در آلیانس آره‌نا، حداقل تا تا دو هفته خانه‌نشین خواهد بود به روند درمانش خوب پاسخ داده تا هواداران یونایتد را به بازگشتی شوک‌آور در بازی برگشت   امیدوار کند. 
البته سرمربی اسکاتلندی منچستر یونایتد اعلام کرده تا مشخص نشود که مهاجم ملی‌پوش تیمش صد در صد آماده نیست     او را به میدان نمی‌فرستد و ریسک نمی‌کند.این در حالی است که پزشکان باشگاه روز یکشنبه احتمال آماده شدن         رونی برای این بازی را 40 درصد اعلام کرده بودند.در غیاب احتمالی رونی دیمیتار برباتوف وظیفه ایستادن در        نوک خط حمله یونایتدی‌ها را به عهده خواهد داشت.
اما از مونیخ هم  خبر‌هایی منتشر شده مبنی بر اینکه ممکن است آرین روبن و دانیل فان بویتن به بازی فردا شب نرسند.روبن که بازی رفت را به خاطر مصدومیت ساق پا از دست داده بود ظاهرا صد در صد آماده نیست.فان‌بویتن       هم شنبه دچار مصدومیت شده.البته این طور که گفته می‌شود شانس حضور این دو بازیکن هلندی در اولدترافورد        بیشتر از احتمال نرسیدن‌ آنها است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد