خودمونی!

همه چی!

خودمونی!

همه چی!

بازی با چلسی تمام شد

ویدیچ : بازی با چلسی تمام شد
 مدافع صرب منچستر یونایتد به هم‌تیمِ‌هایش توصیه کرد باخت به چلسی را فراموش کنند تا از کورس قهرمانی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا عقب نمانند.

نمانیا ویدیچ، تاکید کرد منچستریونایتد تا زمانی که تحت تاثیر شکست خانگی‌اش مقابل چلسی است، نمی‌تواند کورس قهرمانی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا را به پایان برساند.

مدافع صرب شیاطین سرخ که تیمش با شکست مقابل بایرن مونیخ، چلسی و از دست دادن وین‌رونی یک هفته کابوس‌وار را پشت سر گذاشت، به هم‌تیمی‌هایش توصیه کرد هرچه زودتر باخت به آبی‌های لندن را از ذهن‌شان بیرون کنند تا از حذف‌شان از لیگ قهرمانان اروپا جلوگیری کنند

او گفت:«بعد از باخت به بایرن بدجوری روحیه‌مان را از دست داده بودیم اما دیگر نباید اینطور باشیم. باید سرمان را بالا بگیریم و واقعیت‌ها را بپذیریم. 2 بازی را باختیم اما نباید از این بابت متاسف باشیم. باید حواس‌مان را روی بازی‌های بعد متمرکز کنیم.»

ویدیچ سپس ابراز اطمینان کرد که منچستریونایتد با پیروزی در بقیه بازی‌های این فصل در کورس قهرمانی لیگ برتر هم باقی می‌ماند: «چلسی فقط باید روی لیگ و جام حذفی تمرکز کند که این برای آنها یک مزیت است اما اگر ما همه بازی‌هایمان تا آخر فصل را ببریم شانس‌مان برای قهرمانی زیاد است.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد