خودمونی!

همه چی!

خودمونی!

همه چی!

گل زدم اما ناراحتم

ماچدا : گل زدم اما ناراحتم



مهاجم ایتالیایی تیم منچستریونایتد گفت: با وجود گلی که وارد دروازه‌ چلسی کردم، به خاطر باخت غمگین و ناراحت هستم.


فدریکو ماچدا اظهار داشت: بعنوان مهاجم عضو منچستر بابت گلی که وارد دروازه حریف لندنی کردم، خرسند هستم و از خود رضایت دارم ولی از آن مهم‌تر بابت باخت از این حریف غمگین هستم و احساس ناراحتی می ‌کنم.


این بازیکن که در دقیقه 72 به جای پارک بازیکن کره‌ای در ترکیب شیاطین سرخ جای گرفت، ادامه داد: اگر برنده بازی با چلسی می ‌شدیم، وضعیت ما در راه قهرمانی خیلی بهتر می ‌شد. آنوقت از آرامش خاطر بیشتری برخوردار بودیم. الان نیز نباید ناامید باشیم. مقابل این حریف اشتباه زیاد داشتیم ولی نباید از خاطر برد هنوز پنج هفته تا پایان فصل باقی است و اتفاقات بیشماری ممکن است روی دهد. امیدوارم دربازی ‌های بعدی نیز به بازی گرفته شوم و بتوانم به تیمم بیشتر خدمت کنم و در راه قهرمانی نقش‌آفرین شوم. 


ماچدا درمورد بازی برگشت با بایرن مونیخ در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در روز چهارشنبه پس از باخت 2 بر یک هفته قبل از ژرمن‌ها نیز گفت: نباید بنشینم و غرق در ناراحتی باخت از چلسی و دیدار رفت از مونیخی ‌ها شویم بلکه باید جبران کنیم. لازم است سخت تمرین کنیم و تمرکز کافی روی این بازی داشته باشیم تا نتیجه‌ای خوب عاید شود.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد