خودمونی!

همه چی!

خودمونی!

همه چی!

بربا می تواند جای رونی را پر کند

ویدیچ : بربا می تواند جای رونی را پر کند

به نظر می رسد که وین رونی به دلیل مصدومیت از ناحیه قوزک پا، بازی برگشت را از دست خواهد داد و ویدیچ معتقد است که مهاجم بلغاری می تواند جای خالی وین رونی را پر کند.

او در مصاحبه با بخش بریتانیای سایت گل گفت :" بازی خوبی انجام ندادیم. بایرنی ها بهتر بازی کردند و برتری خوبی داشتند. وقتی گل زدیم فکر کردیم که بازی خوبی خواهیم داشت اما در نهایت نتیجه ناامید کننده بود. با این حال نتیجه 2-1 نتیجه بدی برای بازی برگشت در خانه نیست."

نمایش های درخشان وین رونی در این فصل موجب شده تا غیبت احتمالی او در بازی برگشت، صعود منچستری ها از این مرحله را در هاله ای از ابهام قرار دهد. اما ویدیچ بر اهمیت حفظ روحیه تیمی در این مقطع حساس فصل تاکید کرد.

من معتقدم که از بازیکنان خوبی برخورداریم. برباتوف در بازی شنبه مقابل ساندرلند دوگل زد و من فکر می کنم که ما این فصل نشان دادیم که مانند یک تیم بازی می کنیم. مسئله فقط یک بازیکن نیست. وازا فوق العاده است اما بعضی مواقع بازیکنان بزرگ را در اختیار ندارید و باید نشان دهید که چقدر آماده اید. بربا بازیکن بزرگی است. او هم می تواند گلزنی کند و هم پاس گل بدهد. او در آخرین بازی اش این مسئله را اثبات کرد. ما باید به خودمان اعتماد داشته باشیم و باید درست فکر کنیم.

تیم فوتبال منچستریونایتد سه شنبه شب در مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 2 بر 1 مغلوب میزبان خود بایرن مونیخ شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد