خودمونی!

همه چی!

خودمونی!

همه چی!

احتمال غیبت یک ماهه رونی

احتمال غیبت یک ماهه رونی


پیچ خوردگی پای ستاره انگلیسی نگرانی هایی را برای سران یونایتد ایجاد کرده است.

وین رونی، مهاجم باشگاه یونایتد در جریان دیدار دیشب تیمش در آلیانس آرنا تک گل یونایتد را به ثمر رساند ولی در نهایت تیمش با نتیجه 1-2 مغلوب بایرن مونیخ شد.

Daily Mirror در گزارش امروز خود به این نکته اشاره کرده که از آنجا که لیگامنت رونی نیز آسیب دیده، اعضای کادر پزشکی یونایتد نگران آنند که این مهاجم جوان ممکن است برای یک ماه ازترکیب تیمش دور بماند.

این ستاره انگلیسی در جریان ثانیه های پایانی دیدار دیشب تیمش مقابل بایرن، در پی برخوردی که میان او و ماریو گومز به وجود آمد، از ناحیه قوزک پا مصدوم شد. بدین ترتیب رونی قطعا شانس حضور در دیدار حساس شنبه شب تیمش مقابل چلسی را از دست خواهد داد و در تعدادی از دیدارهای آتی تیمش نیز غایب خواهد بود.

سرالکس فرگوسن در پایان دیدار دیشب مونیخ به Sky Sport گفت:« ضربه ای به قوزک پای رونی وارد شد و باید صبر کنیم و ببینیم که شدت مصدومیت او تا چه حد است ولی ممکن است برای دیدار شنبه رونی را در اختیار نداشته باشیم.»

طبق گزارشهای منتشره رونی که از فومهای مخصوصی برای جلوگیری از مصدومیت احتمالی اش استفاده کرده بود، در نهایت با استفاده از عصا، ورزشگاه آلیانس آرنا را ترک کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد