خودمونی!

همه چی!

خودمونی!

همه چی!

آنچلوتی : یونایتد بی رونی قویتر هم می شود

آنچلوتی : یونایتد بی رونی قویتر هم می شود



مربی ایتالیایی معتقد است که مصدومیت رونی، شاید یونایتد را حتی قوی تر از پیش سازد

کارلو آنچلوتی، مربی چلسی به بازیکنان هشدار داده که با وجود غیبت وین رونی در دیدار شنبه شب،آبی پوشان نباید دیدار تیمشان مقابل یونایتد را ساده بگیرند.

وین رونی 24 ساله در جریان دیدار تیمش مقابل بایرن مونیخ از رقابتهای دور رفت مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا مصدوم شد و انتظار می رود که برای حدود یک ماه از میادین ورزشی به دور باشد.

بدین ترتیب او شانس حضور در دیدار شنبه شب تیمش مقابل چلسی را از دست خواهدداد و آنچلوتی معتقد است که یونایتد در از دست دادن ستاره کلیدی شان، واکنش مثبتی را به نمایش خواهد گذاشت.

مربی ایتالیایی چلسی در صحبتهایی در کنفرانس خبری پیش از این دیدار حساس گفت:« ما می دانیم که رونی تا چه حد برای منچسترمهم است. او بازیکن فوق العاده ای است که فصلی رویایی را پشت سر گذاشته است و این مصدومیت می تواند امتیاز مثبتی برای ما باشد. »
آنچلوتی ادامه داد:« شاید برخی زمانها یک تیم بتواند با توانی بیش از 100% تلاش کند، به ویژه زمانی که بازیکن مهمش را در اختیار ندارد و ما هم باید به این نکته توجه کنیم.چرا که فکر می کنم که منچسترتجربه کافی و به علاوه بازیکنان شایسته ای را در اختیار دارد که بتوانند جای خالی رونی را پر کنند.»
کارلتو در بخش پایانی صحبتهایش به این نکته اشاره کرد که چلسی در جریان دیدار حساس شنبه شب قادر خواهد بود تا از دیدیه دروگبا مهاجم ساحل عاجی اش بهره ببرد. دروگبا پیش از این به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو، تعدادی از تمرینات تیمش را از دست داده بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد