خودمونی!

همه چی!

خودمونی!

همه چی!

رونالدو می‏تواند به منچستریونایتد بازگردد!!

 فرگوسن : رونالدو می‏تواند به منچستریونایتد بازگردد

سرالکس فرگوسن گفت درهای منچستریونایتد به روی کریستیانو رونالدو باز است.


رونالدو در فصل نقل و انتقالات تابستانی با مبلغ 80 میلیون پوند به تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا پیوست. فرگوسن در گفتگو با Sunday Express اظهار داشت: کریستیانو از ارزش منچستریونایتد باخبر است. بازیکنان در تیم ما به خوبی محافظت می شوند. آنها هر روز به تمرین می آیند و هیچ کس به آنها صدمه نمی زند.

سرمربی منچستریونایتد در خصوص شرایط بازی در رئال مادرید گفت: فکر نمی کنم بازی در رئال مادرید ساده باشد. در این تیم حجم انبوهی از هواداران حضور دارند و فشار رسانه‌ها و تصویربرداری از بازیکنان بسیار بالاست که این امر، کار را برای بازیکن دشوار می کند. به هر حال رونالدو می تواند به تیم پیشین خود بازگردد و مانعی بر سر راه او وجود ندارد


فرگوسن از احتمال تمدید قرارداد اسکولز و نویل خبر داد
مربی تیم فوتبال منچستر یونایتد روز شنبه پیش بینی کرد پل اسکولز و گری نویل فصل آینده نیز در این تیم بازی کنند.

قرارداد اسکولز و نویل، دو بازیکن سی و پنج ساله که تمام دوره ورزشی خود را در تیم منچستر یونایتد پشت سر گذاشته اند، ماه ژوئن به پایان می رسد و آنها هنوز درباره خاتمه یا ادامه بازی فوتبال تصمیمی نگرفته اند.
 
الکس فرگوسن گفت: گری نویل با اراده بازی می کند به همین خاطر در منچستر حضور دارد. او در بازی روز چهارشنبه مقابل آ ث میلان بازی بی نظیری به نمایش گذاشت که در سن سی و پنج سالگی الگویی برای همه بازیکنان جهان به حساب می آید و فکر می کنم سال آینده هم در اینجا خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از لندن، مربی منچستر یونایتد خاطر نشان کرد از پل اسکولز نیز انتظار دارم سال آینده در منچستر بماند اما در این خصوص هنوز با او صحبت نکرده ایم.




مربی یونایتد در انتظار رویارویی در رقابتهای اروپایی با ستاره سابق تیمش بود.

سرالکس فرگوسن مربی باتجربه منچستریونایتد در صحبتهایی اعلام کرده که از شنیدن خبر حذف رئال مادرید از گردونه رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا و در حقیقت خداحافظی کریستیانو رونالدو با این رقابتها ناراحت شده است.

سر الکس در انتظار آن بودتا تیمش در مراحل بالاتر مقابل ستاره پرتغالی و تیم مادریدی قرار بگیرد.

فرگوسن در این رابطه گفت:« در ذهنم فکر می کردم که روزی تیم ما مقابل رئال مادرید قرار خواهد گرفت و رونالدو مقابل ما صف آرایی خواهد کرد. در آن صورت ما به یک ماشین تمام عیار برای متوقف کردن کریس نیازداشتیم.»

سر الکس در ادامه گفت:« برای کریس متاسفم که نتوانست به مرحله بعدی این رقابتها راه یابد. ما در جریان دیدار مقابل لیون نماینده ای را در ورزشگاه داشتیم که طبق گزارش او کریس دراین دیدار نمایش خیره کننده ای را به اجرا گذاشته بود.»

اگر آرزوی فرگوسن محقق می شد، این به منزله دومین مصاف یکی از بازیکنان سابق منچستر با هم تیمی هایش بود. هفته گذشته نیز دیوید بکام یکی از اسطوره های اولدترافورد، در زمین یونایتد مقابل هم تیمی های سابقش قرار گرفت.



فلورنتینو پرس اکنون نام وین رونی را در صدرلیست خریدش برای پیاده سازی برنامه بی کهکشانی ها قرار داده است

طبق گزارش روزنامه آ.اس سران باشگاه رئال مادرید نام وین رونی را در صدر لیست خریدشان در تابستان پیش رو قرار داده اند.

پس از ناکامی کهکشانی ها در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا با وجود ستاره هایی همچون کریس رونالدو، کاکا،بنزما و ژابی آلونسو، فلورنتینو پرس اکنون تصمیم گرفته تا تمام تلاش خود را برای جذب وین رونی به کار گبیرد.

رونی در رقابتهای این فصل عملکرد بسیار خوبی داشته و در 37 دیداری که با پیراهن یونایتد به میدان رفته توانسته 30 گل به ثمر برساند و با 18 گل در رقابتهای لیگ برتر در صدر جدول گلزنان فوتبال انگلیس قرار دارد.اکنون خیلی ها رونی را کاندیدای اصلی دریافت جایزه توپ طلا و بازیکن سال فیفا در سال 2010 می دانند.

شنیده می شود که تماسهای غیررسمی میان سران دو باشگاه برقرار شده و به نظر می رسد که حداقل رقم پیشنهادی رئال برای خریداری این ستاره انگلیسی 70 میلیون یورو باشد.

قرارداد کنونی رونی با منچستر در سال 2012 به اتمام خواهد رسید و مطبوعات انگلیسی اعلام کرده اند که سران یونایتد در نظر دارند تا قرارداداین ستاره را برای 5 سال دیگر تمدید کنند.

رونی در حال حاضر تمام قهرمانی های ممکن با یونایتد را کسب کرده و تنها به قهرمانی در اف ای کاپ می اندیشد ولی مشخص نیست که آیا این ستاره انگلیسی در نهایت گام در مسیر بکام ، استیو مک من من و مایکل اوون بگذارد یا نه.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد